בואו להכיר אותנו

איה חסדאי

איה חסדאי – מרפאה בעיסוק MsOT. מייסדת ומנהלת פיתוח עיסקי, מקימת אשנב בשנת 2003

מומחית בפתוח מסלולי קריירה נגישה לאנשים עם מוגבלות בשוק החופשי, מורשית נגישות שירות בדגש על נגישות פדגוגית ופרטנית. חלוצה בפתוח והטמעה של תכניות ייחודיות לשילוב אנשים עם מוגבלות במגזר העסקי, האקדמי והשלישי.

תומר פריד

תומר פריד – מנכ"ל

ניסיון רב בניהול מערכות תפעוליות בארץ ובעולם. ניסיון רב בעשייה במגזר השלישי, הציבורי והעסקי.

לילך שני

לילך שני – מרפאה בעיסוק MsOT. המנהלת המקצועית באשנב, בעלת 14 שנות ניסיון בתחום השיקום בבריאות הנפש בקהילה

מורה גדולה שלי אמרה שכל אדם הוא פלנטה. אני חושבת שכולנו מגלי עולם של עצמנו ושל אחרים וזה מסקרן ומרגש אותי לגלות עולמות אינסופיים. בעיני הכוח של השיקום טמון בקשר האנושי ובמפגש בין אנשים שמביאים עצמם לתוך תהליך משותף, אמיתי ושוויוני. החלמה בשבילי היא התבוננות דרך עדשה של תקווה שמאפשרת ראייה למרחוק וזיהוי אפשרות לתהליכים של ריפוי וצמיחה. אני רואה בהשכלה הזדמנות לבניית זהות חיובית, לשילוב ולמשמעות.

לילך שני

טל גומא, פסיכולוגית, בעלת תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית, מנהלת ארצית של תחום ההשכלה באשנב

אני עוסקת בתחום הייעוץ ללימודים ולקריירה כבר שנים רבות. מלווה בתהליכי התפתחות אישית ורגשית ככלל וסביב קשיים בתהליכי הלמידה בפרט. מומחית ומדריכה בטיפול קוגניטיבי התנהגותי ומשלבת גישה זו גם בעבודתי השיקומית
כמי שאוהבת ללמוד וללמד ומקפידה על למידה עקבית לאורך כל חיי הבוגרים אני מאמינה ביכולת של השכלה להיות מפתח מרכזי בפתיחת שערים פנימיים כבניית חווית מסוגלות, חידוד צרכים ותשוקות ובפתיחת שערים חיצוניים כהרחבת ההזדמנויות בעולם התעסוקה. אני מתרגשת כל פעם מחדש לראות את היכולת של למידה והשכלה ליצר תנועה בהתפתחות של כולנו.

עינת חפר

עינת חפר – עו"ס Bsw ומנחת קבוצות מוסמכת-מנהלת תחום התעסוקה באשנב

בפרספקטיבה של 20 שנות התמקצעות בעבודה סוציאלית ועבודה עם אוכלוסיות מגוונות בחברה, ולאחר שנים משמעותיות בתחום השיקום במפגשים פרטניים וקבוצתיים עם מקבלי שירות. הבנתי כי הדרך לשיקום מיטבי של האדם עוברת בצומת מרכזית שהינה -פיתוח קריירה. כאשת מקצוע בתחום אני שמחה להיות שותפה לשלב המשמעותי של חיזוק תחושת המסוגלות העצמית בקרב מקבלי השרות. שלב המצעיד קדימה ומאפשר לטרוף את קלפי החיים מחדש עם הזדמנויות מדויקות יותר וליווי מקצועי. מתרגשת להיות חלק מתהליך מצמיח זה